{"id":1764,"date":"2021-11-18T12:25:58","date_gmt":"2021-11-18T12:25:58","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=1764"},"modified":"2021-11-18T12:26:01","modified_gmt":"2021-11-18T12:26:01","slug":"cadillac-cts-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/cadillac-cts-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Cadillac CTS betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n

De Cadillacs staan bekend om luxe auto’s met hoge snelheid en stabiel rijgedrag. De CTS mid-size sedan, die werd stopgezet in 2019. De auto is echter nog steeds relevant om te kopen en hij bevat veel van de hi-tech functies van Cadillac. De auto is gemiddeld wat betreft betrouwbaarheid, maar gezien al zijn luxe functies is het een zeer goede aankoop.<\/p>\n\n\n\n

Overzicht<\/h2>\n\n\n\n

De CTS is een luxueuze sportwagen, en hij heeft ook een V high-performance model. De reguliere CTS-modellen hebben een 2,0-liter I4-motor en 3,6-liter V6-motoren, die maar liefst 420 pk leveren. Elke CTS van de derde generatie wordt geleverd met een automatische 8-versnellingsbak.<\/p>\n\n\n\n

Betrouwbaarheid<\/h2>\n\n\n\n

De betrouwbaarheid van luxewagens is vaak lager dan die van andere basiswagens. Dit is vooral te wijten aan de hoge onderhouds- en afschrijvingspercentages. De CTS heeft een benedengemiddelde score van 2,5 op 5,0 als het gaat om de betrouwbaarheid van de auto. Hij heeft echter zeer degelijke onderdelen en een motor die langer meegaat dan veel andere auto’s.<\/p>\n\n\n\n

Wederverkoop<\/h3>\n\n\n\n

De afschrijving is meestal zeer hoog bij luxewagens omdat mensen niet geneigd zijn om oude luxewagens te kopen omwille van hun hoge onderhoudskosten. Mensen kopen liever nieuwere modellen met garantie om geld te besparen op onderhoud. De CTS verliest ongeveer 50 % van zijn oorspronkelijke waarde na de eerste 5 jaar. Dit is nog hoger na 10 jaar, en een 2009 VTS kost nu rond de $10,000.<\/p>\n\n\n\n

Veiligheid<\/h3>\n\n\n\n

Het laatste model van de CTS in 2019 had een veiligheidsscore van 5 sterren. De auto presteert fatsoenlijk in crashtests, en op het gebied van bestuurdersassistentie zijn er functies zoals lane-keeping systeem, botsingwaarschuwing, enz. Cadillac auto’s worden vaak aangeduid als veilige auto’s, dus dit is geen probleem voor de CTS.<\/p>\n\n\n\n

Onderhoud en herstelling<\/h3>\n\n\n\n

De onderhoudskosten van de CTS voor de eerste vijf jaar bedragen ongeveer 700 dollar per jaar. Na de eerste 5 jaar kan dit nog meer kosten. De kwaliteit van onderdelen en motor is goed, maar preventief onderhoud en regelmatig olie verversen zijn noodzakelijk om hetzelfde rijplezier te hebben.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Is de Cadillac CTS een voorwielaangedreven, achterwielaangedreven of vierwielaangedreven auto?<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillac CTS is een All Wheel Drive auto.<\/p>\n\n\n\n

Hoeveel zitplaatsen heeft de Cadillac CTS?<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillac CTS is een auto met 5 zitplaatsen. De EPA classificatie voor deze auto is: Mid-Size<\/p>\n\n\n\n

Hoeveel pk heeft een Cadillac CTS en heeft hij een turbo?<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillac CTS heeft 335 pk en 285 lb-ft koppel. De motor is een Gas\/Ethanol V6 met een cilinderinhoud van 3.6L\/ Het brandstofsysteem is SIDI.<\/p>\n\n\n\n

Hoe groot is de kofferruimte van de Cadillac CTS?<\/h3>\n\n\n\n

13.7 Cubic Feet ( 0,388 m3 )<\/p>\n\n\n\n

Welk type wielen heeft hij?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac CTS heeft 18 x 8,5-inch Aluminium Voorwielen en 18 x 8,5-inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

De Cadillacs staan bekend om luxe auto’s met hoge snelheid en stabiel rijgedrag. De CTS mid-size sedan, die werd stopgezet in 2019. De auto is echter nog steeds relevant om<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[7],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1764"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1764"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1764\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1765,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1764\/revisions\/1765"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1764"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1764"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1764"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}