{"id":1787,"date":"2021-11-29T08:33:27","date_gmt":"2021-11-29T08:33:27","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=1787"},"modified":"2021-11-29T08:33:30","modified_gmt":"2021-11-29T08:33:30","slug":"cadillac-srx-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/cadillac-srx-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Cadillac SRX Betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n

De SRX was een middelgrote SUV gemaakt in 2003, en het diende ook als de best verkochte Cadillac auto in de VS. De eerste generatie SRX was nog groter dan de tweede generatie en hij had zelfs 3 rijen voor passagiers. De SUV heeft ook zeer goed gepresteerd op het gebied van betrouwbaarheid.<\/p>\n\n\n\n

Overzicht<\/h2>\n\n\n\n

Dit is een zeer beroemde SUV in de VS. Deze auto zou je alle plezier geven op het gebied van betrouwbaarheid en rijervaring. De auto is ook zeer goed in zijn prestaties afdeling met zijn 2,8 L turbocharged V6 motor en een AWD-systeem.<\/p>\n\n\n\n

Betrouwbaarheid<\/h2>\n\n\n\n

Wat betrouwbaarheid betreft staan luxe auto’s niet aan de top, sterker nog, ze zijn zelfs minder betrouwbaar dan normale premium auto’s. Cadillac heeft een gemiddelde betrouwbaarheidsscore van 3.0\/5.0, wat nog steeds beter is dan vele anderen. Het belangrijkste hoogtepunt is echter hun luxe zitervaring en rij-atletiek.
De SRX is uit productie genomen, maar hij is nog steeds beschikbaar op de markt. als je van plan bent om deze auto te kopen, dan is de goede staat een must. Verder heeft de SRX een geweldige bouwkwaliteit en heeft hij een betrouwbaarheidsscore van 3,5 op 5,0. Dit is een ongelooflijk goede score voor een SUV.<\/p>\n\n\n\n

Veiligheid<\/h3>\n\n\n\n

Als we het hebben over de veiligheidsmetingen van de auto, heeft Cadillac een goede reputatie op dit gebied. De SRX heeft een 5 sterren rating van de NHTSA en allemaal goede beoordelingen van de IIHS. Met dit alles heeft de auto alle standaard veiligheidsvoorzieningen zoals van elk ander voertuig van deze leeftijd.<\/p>\n\n\n\n

Afschrijvingspercentage<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillacs heeft niet de beste reputatie wat afschrijving betreft. Dit komt omdat luxe auto’s zoals deze meestal zeer snel hun waarde verliezen. Volgens de gegevens verliest de SRX ongeveer 47% van zijn oorspronkelijke waarde in zijn eerste jaren.<\/p>\n\n\n\n

Onderhoud en herstelling<\/h3>\n\n\n\n

De gemiddelde jaarlijkse onderhouds- en herstellingskost van de SRX bedraagt ongeveer $700. Dit is niet zo veel hoger in vergelijking met veel andere auto’s. U zou deze auto echter hoogstwaarschijnlijk tweedehands kopen, dus moet u op zoek naar de best geconditioneerde auto.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Hoeveel zitplaatsen zijn er in de Cadillac SRX?<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillac SRX is een auto met 5 zitplaatsen. De EPA Classificatie voor deze auto is: All Wheel Drive<\/p>\n\n\n\n

Wat zijn de pk’s in een Cadillac SRX en heeft hij een turbo?<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillac SRX heeft 308 pk en 265 lb-ft koppel. De motor is een Gas V6 met een cilinderinhoud van 3.6L\/ Het brandstofsysteem is: Directe Injectie.<\/p>\n\n\n\n

Hoeveel bodemvrijheid heeft de Cadillac SRX?<\/h3>\n\n\n\n

17,78 cm.<\/p>\n\n\n\n

Welk type wielen heeft het?<\/h3>\n\n\n\n

Cadillac SRX heeft 20 x 8.0 inch Aluminium Voorwielen en 20 x 8.0 inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n\n\n\n

Hoeveel kilometer gaat een Cadillac SRX mee?<\/h3>\n\n\n\n

De Cadillac SRX kan tot 150.000 mijl meegaan. Gemiddeld is dit een levensduur van tien tot vijftien jaar. Routine-onderhoud is een manier om uw voertuig zo lang mogelijk mee te laten gaan.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

De SRX was een middelgrote SUV gemaakt in 2003, en het diende ook als de best verkochte Cadillac auto in de VS. De eerste generatie SRX was nog groter dan<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[7],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1787"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1787"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1787\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1788,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1787\/revisions\/1788"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1787"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1787"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1787"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}