{"id":1791,"date":"2021-11-29T08:34:40","date_gmt":"2021-11-29T08:34:40","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=1791"},"modified":"2021-11-29T08:34:42","modified_gmt":"2021-11-29T08:34:42","slug":"cadillac-xlr-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/cadillac-xlr-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Cadillac XLR Betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n
De XLR is een roadster met een 2-deurs carrosserie stijl en een snelle sportieve motor. De XLR is een complete luxe roadster, en het is een goed alternatief voor de Corvette C6. Hij werd in 2009 uit productie genomen, maar het is nog steeds een zeer goede aankoop, en een premium rit gezien zijn kenmerken en specs.<\/p>\n\n\n\n
De XLR is een roadster met een 4.6 L Northstar V8-motor, die een snelheid van 155 mph haalt en van 0 naar 60 mph gaat in slechts 5,8 seconden. Hij heeft een automatische versnellingsbak met 5 versnellingen en al zijn andere luxe kenmerken. Het is nog steeds een goede aankoop vanwege zijn krachtige motor en edgy looks.<\/p>\n\n\n\n
Cadillac is niet de beste keuze als het over betrouwbaarheid gaat, vanwege de hoge onderhoudskosten. Het is echter nog steeds beter dan velen, en het heeft een beoordeling van 3,0 van de 5,0 met betrekking tot betrouwbaarheid. De XLR is een zeer beperkte auto vanwege zijn lage productie. Ondanks zijn enkele problemen, zijn de mensen echt tevreden met de XLR.<\/p>\n\n\n\n
De doorverkoop is een belangrijk aspect als het gaat om betrouwbaarheid. De betrouwbaarheid van een auto wordt verhoogd als hij een laag afschrijvingspercentage heeft. De XLR is al sinds 2009 uit productie, dus hij heeft sindsdien nog zo’n 70% afgeschreven. Maar als u de XLR nu koopt, zal hij in de komende 5 jaar ongeveer 7% afschrijven.<\/p>\n\n\n\n
Cadillacs hebben een goede geschiedenis op het gebied van veiligheidsmetingen. Ook de XLR heeft veel goede veiligheidsvoorzieningen. De auto is stevig genoeg om elke crash te doorstaan. Bovendien beschikt hij over alle nuttige veiligheidsvoorzieningen zoals airbags, bestuurdersassistentie, enz.<\/p>\n\n\n\n
Onderhoud is het gebied waar luxe auto’s zoals de XLR het meest te lijden hebben. Luxe auto’s hebben hoge onderhoudskosten als gevolg van hun premium kwaliteit onderdelen en hoge preventieve onderhoudskosten. De XLR zou ongeveer 800 dollar per jaar nodig hebben voor al zijn onderhoud en reparaties. De XLR is een oude auto, dus de onderhoudskosten zijn ook afhankelijk van de staat van de auto.<\/p>\n\n\n\n
De Cadillac XLR is een auto met achterwielaandrijving.<\/p>\n\n\n\n
De Cadillac XLR is een auto met 2 zitplaatsen. De EPA Classificatie voor deze auto is: Tweezitter<\/p>\n\n\n\n
De Cadillac XLR heeft 320 pk en 310 lb-ft koppel. De motor is een Gas V8 met een cilinderinhoud van 4.6L\/ Het brandstofsysteem is: SFI.<\/p>\n\n\n\n
Cadillac XLR heeft 18 x 8-inch Aluminium Voorwielen en 18 x 8-inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n\n\n\n
XLR = X-Series Luxe Roadster. Het is een naam die door Cadillac wordt gebruikt voor zijn luxe voertuigen.<\/p>\n\n\n\n
Ja, u kunt een handgeschakelde versnellingsbak in de Cadillac XLR krijgen. U kunt kiezen tussen een handgeschakelde 6-versnellingsbak of een automatische 6-versnellingsbak.<\/p>\n\n\n\n
De XLR is snel. Cadillac claimt dat de Cadillac XLR snelheden van 155 mph kan bereiken, en van 0-60 mph accelereert in slechts 5,8 seconden.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
De XLR is een roadster met een 2-deurs carrosserie stijl en een snelle sportieve motor. De XLR is een complete luxe roadster, en het is een goed alternatief voor de<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[7],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1791"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=1791"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1791\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":1792,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/1791\/revisions\/1792"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=1791"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=1791"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=1791"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}