{"id":2259,"date":"2022-01-18T08:51:46","date_gmt":"2022-01-18T08:51:46","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=2259"},"modified":"2022-01-27T13:17:42","modified_gmt":"2022-01-27T13:17:42","slug":"hyundai-ioniq-5-electric-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/hyundai-ioniq-5-electric-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Hyundai Ioniq 5 Electric Betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n
Hyundai staat bekend om de innovatie en aangepaste varianten die betrouwbaar zijn. De Hyundai Ioniq Electric is de elektrische variant van de Hyundai Ioniq, die de eerste auto was zonder standaard verbrandingsmotor.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Ioniq Electric is een elektrische hatchback carrosserie met twee uitrustingsniveaus, SE en Limited. De Hyundai Ioniq Electric maakt gebruik van een elektromotor; 1.6-Liter Kappa II GDI PHEV I4. Hij maakt gebruik van een 6-traps DCT en wordt aangedreven door een 100W (134 pk) accupakket. De geschatte actieradius op een volle lading is ongeveer 170 mijl. De voorwielaandrijving is een uitstekende keuze tegen een betaalbaar prijskaartje.<\/p>\n\n\n\n
Betrouwbaarheid is nooit een probleem bij Hyundai want de meeste mensen vinden geen enkel probleem in hun ervaring van het rijden. De Hyundai heeft een uitstekende reputatie op het gebied van betrouwbaarheid en eindigde in een recent onderzoek op de 6e plaats. De Ioniq electric wordt echter niet als hoog beoordeeld omdat er niet veel gegevens beschikbaar zijn.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai is niet alleen een betaalbare optie met een elektrische motor, hij bevat ook tal van veiligheidsvoorzieningen om zijn betrouwbaarheid te vergroten. De veiligheidsvoorzieningen zoals airbags; voor, achter, zij, gordijn, en de knie\u00ebn van de bestuurder achter, tractie controle, en bestuurder-assist helpt Ioniq Electric om een uitstekende 89% bescherming rating te bereiken.<\/p>\n\n\n\n
Auto’s die rijden op elektriciteit hebben de neiging om sneller af te schrijven dan auto’s die rijden op gas. Dat is ook het geval voor de Ioniq Electric, die na 5 jaar ongeveer 54% is afgeschreven. Met het toenemend gebruik van stroombatterijen kan de waarde van auto’s en zaken toenemen.<\/p>\n\n\n\n
De onderhoudskosten van betaalbare auto’s zijn van even groot belang, aangezien niemand een voertuig wil kopen dat onderhoud en reparatieproblemen blijft vereisen. Hyundai Ioniq Electric zorgt echter, net als veel andere Hyundai auto’s, goed voor zijn auto. De geschatte kosten voor onderhoud en reparatie van een Ioniq Electric vari\u00ebren van $95-$20067, met kleine problemen tot volledige vervanging van onderdelen.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Ioniq Electric is een voorwielaangedreven auto.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Ioniq Electric is een auto met 5 zitplaatsen. De EPA classificatie voor deze auto is: Midsize Cars<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Ioniq Electric heeft 134 pk en 218 lb-ft koppel.<\/p>\n\n\n\n
5,9 inch ( 14,99 cm )<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Ioniq Electric heeft 16 X 6,5 inch Aluminium Voorwielen en 16 X 6,5 inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n\n\n\n
De batterij in de Hyundai Ioniq is ontworpen om ongeveer 20 jaar mee te gaan. Hyundai beweert dat hun elektrische auto’s tientallen jaren meegaan, maar dit is niet altijd het geval.<\/p>\n\n\n\n
Het standaard accupakket van 58,0 kWh van de Ioniq 5 is goed voor een actieradius van 220 mijl. Het grotere 77,4-kWh accupakket kan 256 mijl bereik bieden met dubbele motoren, en 303 mijl bij gebruik van \u00e9\u00e9n motor.<\/p>\n\n\n\n
Ja, de Ioniq 5 wordt aangedreven door een lithium-ion batterijsysteem. De IONIQ 5 was het eerste Hyundai-E-Global Modular Platform (E-GMP) voertuig dat werd gebouwd. Dit batterij-elektrisch voertuigplatform staat in het teken van sneller opladen, een groter rijbereik en betere rijeigenschappen.<\/p>\n\n\n\n
Hyundai noemt de Ioniq 5 “elektrische SUV”, maar de bodemvrijheid van de Ioniq 5 van 6,1 inch is minder dan andere auto’s en zijn EPA classificatie van een auto (een Large Car), vertellen ons anders. De enige uitzondering hierop is de H-punt zitpositie, die te hoog aanvoelt in verhouding tot de rest.<\/p>\n\n\n\n
De Ioniq 5 is standaard voorzien van Apple CarPlay, Android Auto smartphone mirroring en draadloos opladen van de telefoon. In de Ultimate uitvoering zijn ook een Bose premium sound system en een head up display met augmented reality (om gegevens op de voorruit te projecteren) inbegrepen.<\/p>\n\n\n\n
De Ioniq 5 meet 4635 mm in lengte, 1890 mm in breedte, 1605 mm hoog en heeft een wielbasis van 3000 mm. Hij is 5 mm langer dan de nieuwe middelgrote Tucson SUV met lange wielbasis en benzinemotor en is 65 mm lager.<\/p>\n\n\n\n
Hyundai’s 2022 Ioniq 5 elektrische auto (EV) zal een bereik hebben van meer dan 300 mijl per lading wanneer hij in het eerste kwartaal van volgend jaar bij de dealers arriveert.<\/p>\n\n\n\n
Uw Hyundai IONIQ electric kan worden opgeladen met een Type 2 stekker op het werk, thuis of bij openbare oplaadpunten. U kunt ook de CCS-aansluiting gebruiken om uw Hyundai IONIQ Electric snel op te laden.<\/p>\n\n\n\n
Dit is wat ze zeggen over hun auto: Deze SUV is een doorbraak en de eerste die volledig elektrisch is. Dit is het begin van onze serie volledig elektrische voertuigen. Het is een futuristisch, innovatief ontwerp dat golven zal maken. De 2022 IONIQ 5.<\/p>\n\n\n\n
De IONIQ 5, die is uitgerust met een gelijkstroomlader van 350 kW, kan de auto in slechts 18 minuten van 10 procent tot 80 procent opladen. Voor een actieradius van 100 km hebben IONIQ5-gebruikers slechts vijf minuten laadtijd nodig volgens de WLTP-cyclus.<\/p>\n\n\n\n
Ja, de Hyundai Ioniq beschikt over Adaptive Cruise Control (ACC). Met adaptieve cruise control kan de bestuurder een vooraf ingestelde snelheidslimiet instellen en past vervolgens automatisch de afstand tussen voorliggers aan. Bij het naderen van een ander voertuig kan het ACC-systeem het voertuig afremmen of zelfs stoppen indien nodig.<\/p>\n\n\n\n
Hoewel het infotainmentsysteem op de Ioniq 5 vrij goed is, is het niet zo krachtig als Tesla. De Ioniq 5 heeft vergelijkbare zelfrijdende mogelijkheden als Tesla’s Autopilot.<\/p>\n\n\n\n
Automatisch noodremmen in Hyundai voertuigen staat bekend als Forward Collision-Avoidance Assist. Deze technologie detecteert botsingen in de auto en werkt om de schade te beperken. Bel ons voor meer informatie over SmartSense-technologie, zoals FCAA.<\/p>\n\n\n\n
De IONIQ heeft instelbare regeneratieve remmen (Eco-modus) waarmee bestuurders kunnen kiezen uit verschillende intensiteitsniveaus met behulp van de peddelshifters op het stuurwiel. Dit verhoogt de effectiviteit van de regeneratieve remtechnologie.<\/p>\n\n\n\n
De lederen zetels vooraan kunnen verwarmd en geventileerd worden (en de bestuurderszetel heeft een geheugenfunctie), terwijl de zetels achterin verwarmd zijn. Extra veiligheidsvoorzieningen zijn onder meer dodehoekbewaking, hulp bij het volgen van de rijstrook en een waarschuwingssysteem voor kruisend verkeer achteraan.<\/p>\n\n\n\n
Hoewel u geen gebruik kunt maken van Tesla’s superchargers of oplaadstations, kan de Hyundai Ioniq nog steeds worden gebruikt als een elektrisch voertuig. Hun aangewezen laders zullen nog steeds werken en de Tesla high-powered connectoren zullen beschikbaar zijn.<\/p>\n\n\n\n
Snelweg rijden: Bij gebruik met Smart Cruise Control en Lane Following Assist is Highway Drive Assist alleen bedoeld voor gebruik op de snelweg. Het kan de auto op zijn rijstrook houden en een veilige afstand tot de voorligger bewaren.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Hyundai staat bekend om de innovatie en aangepaste varianten die betrouwbaar zijn. De Hyundai Ioniq Electric is de elektrische variant van de Hyundai Ioniq, die de eerste auto was zonder<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[40],"tags":[21,22],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2259"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2259"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2259\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2260,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2259\/revisions\/2260"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2259"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2259"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2259"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}