{"id":2304,"date":"2022-01-24T13:51:27","date_gmt":"2022-01-24T13:51:27","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=2304"},"modified":"2022-01-24T13:51:29","modified_gmt":"2022-01-24T13:51:29","slug":"hyundai-veloster-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/hyundai-veloster-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Hyundai Veloster betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n
De Hyundai Veloster begon zijn productie in 2011 en is een sportieve compacte auto. In de klasse van de compacte auto’s heeft de Veloster zware concurrentie, maar het is nog steeds een betrouwbare auto. U kunt de onindrukwekkende basismotor overslaan ten gunste van een meer opwindende turbomotor, die de Veloster wendbaarder en leuker maakt om te rijden.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Veloster is een 3-deurs hatchback coup\u00e9. De asymmetrische deuren onderscheiden deze auto van veel van zijn concurrenten. E\u00e9n deur is groot aan de bestuurderskant en twee kleinere deuren bevinden zich aan de passagierskant. Qua motor heeft de Veloster 2 krachtbronnen. De basismotor is een 2.0L 4-cilinder die 147 pk genereert. Terwijl het trimodel een turbocharged 1.6L 4-cilinder heeft die 201 pk kan leveren. De Veloster heeft een automatische transmissie en accelereert van 0-100 km\/u in slechts 5,1 seconden.<\/p>\n\n\n\n
De Veloster is niet op expres als het om snelheid gaat. Ook op het gebied van betrouwbaarheid zit hij op het goede spoor. De auto staat op de 19e plaats van de 36 compacte auto’s en heeft een score van 4 op 5 van RepairPal. Daarmee is het een van de betrouwbare sport’compact picks.<\/p>\n\n\n\n
De sportwagen en zijn veiligheidsmaatregelen gaan hand in hand om de betrouwbaarheidsscores goed in de verf te zetten. De Veloster scoort ook uitstekend op het gebied van veiligheidsvoorzieningen en algemene veiligheidswaardering. Volgens ANCAP heeft de Veloster een totaalscore van 35,47\/37 en wordt hij beschouwd als een van de veiligste compacte auto’s in zijn klasse.<\/p>\n\n\n\n
Het afschrijvingspercentage is een andere belangrijke factor om de betrouwbaarheid in de komende jaren te voorspellen. De Hyundai Veloster heeft een afschrijvingspercentage van ongeveer 56% na 5 jaar, wat niet zo slecht is gezien de rest van de sportieve compacte voertuigen in de competitie.<\/p>\n\n\n\n
De onderhouds- en reparatiekosten voor ongeplande en geplande reparaties binnen een jaar worden geschat op ongeveer 493 dollar. Deze kosten zijn heel redelijk in vergelijking met andere compacte auto’s die meer dan $500 per jaar kosten.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Veloster is een voorwielaangedreven auto.<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Veloster is een auto met 4 zitplaatsen. De EPA classificatie voor deze auto is: Compacte Auto’s<\/p>\n\n\n\n
De Hyundai Veloster heeft 147 pk en 132 lb-ft koppel. De motor is een Regular Unleaded I-4 met een cilinderinhoud van 2.0 L Het brandstofsysteem is: Sequential MPI.<\/p>\n\n\n\n
5,6 inch ( 14,22 cm )<\/p>\n\n\n\n
Hyundai Veloster heeft 17 X 7 inch Aluminium Voorwielen en 17 X 7 inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n\n\n\n
De 2020 Hyundai Veloster is een goede keuze als u op zoek bent naar een leuke rit tegen een redelijke prijs. Deze kleine hatchback is betaalbaar en wordt geleverd met de beste garantie in zijn klasse, waardoor het een uitstekende keuze is voor koopjesjagers. Het biedt echter meer plezier om te rijden.<\/p>\n\n\n\n
Een Hyundai Veloster kan tot 200.000 mijl meegaan als hij goed onderhouden en verzorgd wordt.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
De Hyundai Veloster begon zijn productie in 2011 en is een sportieve compacte auto. In de klasse van de compacte auto’s heeft de Veloster zware concurrentie, maar het is nog<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[40],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2304"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2304"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2304\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2305,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2304\/revisions\/2305"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2304"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2304"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2304"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}