{"id":2340,"date":"2022-01-24T14:06:41","date_gmt":"2022-01-24T14:06:41","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=2340"},"modified":"2022-01-24T14:06:44","modified_gmt":"2022-01-24T14:06:44","slug":"jaguar-xj-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/jaguar-xj-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Jaguar XJ betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n
De Jaguar XJ is een middelgrote luxe auto die werd geproduceerd door Jaguar Motors van 1968 tot 2019, waarna hij werd stopgezet. Vanaf de jaren ’70 was de Jaguar XJ het vlaggenschip van Jaguar’s vierdeurs. Het was ook de laatste originele Jaguar saloon die de inbreng had van de oprichter van het bedrijf; Sir Willian Lyons.<\/p>\n\n\n\n
De Jaguar XJ heeft zijn eigenaars een krachtige motor en een comfortabele, luxueuze rit te bieden. Qua motor heeft de XJ een 3.0L supercharged AJV6 en 5.0L AJ Gen III V8 in de benzinevariant en een 3.0L Ford AJD twin-turbocharged V6-motor in het geval van diesel. De middelgrote luxe auto heeft een achterwielaandrijving met automatische 6-versnellingsbak tot 2013, die later werd omgezet in een automatische 8-versnellingsbak.<\/p>\n\n\n\n
Op het gebied van betrouwbaarheid krijgt de Jaguar XJ een beoordeling van 2,5 op 5,0, waarmee hij op de 19e plaats staat van de 30 luxe full-size auto’s. De XJ biedt meer ruimte dan de XF door zijn volumineuze indeling in vergelijking met de XF. De XJ heeft niet alleen betere wegligging, maar de ophanging en wegligging zijn ook aangepast voor comfort in plaats van sportieve prestaties. De XJ is de perfecte keuze voor wie een serene, moeiteloze rit wil.<\/p>\n\n\n\n
Hoewel Euro NCAP de Jaguar XJ nog niet heeft getest, zal hij waarschijnlijk de volle vijf sterren scoren dankzij de uitgebreide veiligheidsvoorzieningen, waaronder acht airbags, elektronische stabiliteitscontrole, tractiecontrole, een pop-up motorkap en een bumper die voetgangers kan beschermen tegen verwondingen.<\/p>\n\n\n\n
Volgens AutoPadre zal het afschrijvingspercentage op een 2019 Jaguar XJ na vijf jaar naar verwachting 30% bedragen. Na 5 jaar zal zijn waarde naar verwachting dalen van 57.441 naar 40.209 dollar, een daling van ongeveer 17.232 dollar. Het afschrijvingspercentage van de XJ is dan iets lager dan de XJ en XE.<\/p>\n\n\n\n
Voor het onderhoud en de reparatie van een Jaguar XJ is gemiddeld $ 416 nodig, met schattingen die vari\u00ebren van $ 95 tot $ 3249, afhankelijk van wie u inhuurt. Afhankelijk van de locatie, de staat en het tarief van uw voertuig, kunnen de onderhouds- en reparatiekosten vari\u00ebren.<\/p>\n\n\n\n
De Jaguar XJ is een auto met achterwielaandrijving.<\/p>\n\n\n\n
De Jaguar XJ is een auto met 5 zitplaatsen. De EPA classificatie voor deze auto is: Grote Auto’s<\/p>\n\n\n\n
De Jaguar XJ heeft 470 pk en 424 lb-ft koppel. De motor is een Intercooled Supercharger Premium Unleaded V-8 met een cilinderinhoud van 5.0 L Het brandstofsysteem is: Benzine Direct Injectie.<\/p>\n\n\n\n
16.9 Cubic Feet ( 0,479 m3 )<\/p>\n\n\n\n
Jaguar XJ heeft 20 X 9 inch Aluminium Voorwielen en 20 X 10 inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n\n\n\n
Jaguars gaan 125.000 tot 150.000 mijl mee. Het is een prima investering aangezien u waarschijnlijk 200.000 mijl gaat rijden.<\/p>\n\n\n\n
Door zijn full-size indeling biedt de XJ meer ruimte dan zijn tegenhanger, de XF. De XJ ligt ook comfortabeler op de weg omdat de ophanging en het weggedrag zijn afgestemd op comfort in plaats van sportieve prestaties. De XJ is voor mensen die een rustige, moeiteloze rit willen.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
De Jaguar XJ is een middelgrote luxe auto die werd geproduceerd door Jaguar Motors van 1968 tot 2019, waarna hij werd stopgezet. Vanaf de jaren ’70 was de Jaguar XJ<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[9],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2340"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=2340"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2340\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":2341,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/2340\/revisions\/2341"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=2340"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=2340"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=2340"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}