{"id":3445,"date":"2022-03-17T10:42:04","date_gmt":"2022-03-17T10:42:04","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=3445"},"modified":"2022-03-17T10:42:07","modified_gmt":"2022-03-17T10:42:07","slug":"nissan-maxima-betrouwbaarheid","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/nissan-maxima-betrouwbaarheid\/","title":{"rendered":"Nissan Maxima Betrouwbaarheid"},"content":{"rendered":"\n
De Japanse fabrikant, Nissan wordt beschouwd als een van de meest betrouwbare autofabrikanten in de wereld. Nissan Maxima is de full-sized 4-deurs sedan en het is het vlaggenschip auto van Nissan met de meest luxueuze interieur en geweldige functies in de auto. dit alles met een grote betrouwbaarheid.<\/p>\n\n\n\n
De Maxima is een van de oudste Nissans op de markt en het is de beste die er is. De auto heeft veel upgrades gehad en het is nu in zijn achtste generatie. De recente generatie heeft slechts 3 uitrustingsniveaus SV, SR, en Platinum. Al deze varianten hebben dezelfde 3.5 L V6 motor.<\/p>\n\n\n\n
De betrouwbaarheid en duurzaamheid van een auto zijn de belangrijkste factoren alvorens een auto te kopen. Net als veel andere Japanse merken, is Nissan ook een van de meest betrouwbare merken. Het staat op de 9e plaats van 32 automerken over de hele wereld, wat vrij significant is. Nissan Maxima heeft geweldig gepresteerd en het heeft een betrouwbaarheidsscore van 89 op 100 door J.D Power.<\/p>\n\n\n\n
Veiligheid is nog een andere factor om de betrouwbaarheid van een auto te beoordelen. Nissan maakt vrij veilige auto’s met een adequaat aantal veiligheidsvoorzieningen. De Maxima is echter betrokken geweest bij vele crashtests door IIHS en NHTSA en heeft de maximale waardering gekregen. Daarnaast heeft de auto vele veiligheidsopties zoals lane departure warning, forward collision warning, blind-spot monitoring, etc.<\/p>\n\n\n\n
Het afschrijvingspercentage helpt ons ook om de betrouwbaarheid en duurzaamheid van een wagen te kennen. Nissans houden hun waarde meestal vrij goed vast door hun geweldige kwaliteit motoren en onderdelen. Het gemiddelde afschrijvingspercentage van een Nissan auto is 42% na 5 jaar. De afschrijving van de Nissan Maxima is met 49% na 5 jaar echter zeer hoog.<\/p>\n\n\n\n
Onderhoudskosten is het gebied waar de meeste auto’s hun klanten verliezen. Japanse autofabrikanten zoals Nissan of Toyota staan echter bekend om hun lage onderhouds- en reparatiekosten. De gemiddelde onderhouds- en reparatiekosten van de Leaf liggen rond de $500 per jaar.<\/p>\n\n\n\n
De Nissan Maxima is een voorwielaangedreven auto.<\/p>\n\n\n\n
De Nissan Maxima is een auto met 5 zitplaatsen. De EPA Classificatie voor deze auto is: Midsize Cars<\/p>\n\n\n\n
De Nissan Maxima heeft 300 pk en 261 lb-ft koppel. De motor is een Premium Unleaded V-6 met een cilinderinhoud van 3,5 L Het brandstofsysteem is: Benzine Direct Injectie.<\/p>\n\n\n\n
14.3 Cubic Feet ( 0,405 m3 )<\/p>\n\n\n\n
5,3 inch ( 13,46 cm)<\/p>\n\n\n\n
Nissan Maxima heeft 18 X 8,5 inch Aluminium Voorwielen en 18 X 8,5 inch Aluminium Achterwielen.<\/p>\n\n\n\n
Een Nissan Maxima moet ongeveer 200.000 mijl meegaan, afhankelijk van hoe goed hij wordt onderhouden. Als de Maxima niet behoorlijk wordt gehandhaafd, zou het belangrijke transmissie en motorproblemen kunnen ervaren alvorens 150.000 mijlen te bereiken.<\/p>\n\n\n\n
Wij raden u aan om het modeljaar 2004-2008 te vermijden bij het kiezen van de juiste Nissan Maxima. Het 2015 Nissan Maxima modeljaar met het laagste aantal klachten gedurende zijn levensduur is het beste. Ook het 2017-2020 modeljaar is een goede optie met weinig klachten.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
De Japanse fabrikant, Nissan wordt beschouwd als een van de meest betrouwbare autofabrikanten in de wereld. Nissan Maxima is de full-sized 4-deurs sedan en het is het vlaggenschip auto van<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[57],"tags":[21],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3445"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3445"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3445\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3446,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3445\/revisions\/3446"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3445"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3445"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3445"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}