{"id":3515,"date":"2022-03-17T11:27:06","date_gmt":"2022-03-17T11:27:06","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=3515"},"modified":"2022-03-17T11:27:08","modified_gmt":"2022-03-17T11:27:08","slug":"meest-voorkomende-problemen-met-bmw-x7","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/meest-voorkomende-problemen-met-bmw-x7\/","title":{"rendered":"Meest voorkomende problemen met BMW X7"},"content":{"rendered":"\n

Na zijn introductie in 2018 is de BMW X7 de grootste en duurste BMW SUV geworden. Deze auto is een echte definitie van luxe en weelde, want hij biedt een luxueus interieur, zeer geavanceerde technologie, uitstekende prestaties en top-notch veiligheidsvoorzieningen.<\/p>\n\n\n\n

Ondanks dat deze 7-zitter van BMW veel geweldige functies biedt, heeft hij ook een aantal problemen waar ge\u00efnteresseerde kopers van op de hoogte moeten zijn. De meest voorkomende problemen met de BMW X7 zijn problemen met de transmissie, losgeraakte voorasbalk, defecte hydraulische unit van het remsysteem, problemen met de ophanging, en nog veel meer.<\/p>\n\n\n\n

Wat zijn de meest voorkomende problemen van de BMW X7?<\/h2>\n\n\n\n

Default hydraulische unit van het remsysteem<\/h3>\n\n\n\n

Dit probleem komt vaak voor bij BMW X7 modellen gemaakt tussen 14 december 2018 en 1 februari 2021. Het standaard hydraulische systeem van de remeenheid kan leiden tot beperkte remondersteuning en een langere remweg. Als gevolg daarvan is het ABS-systeem mogelijk niet beschikbaar, waardoor het risico op het plaatsvinden van een ongeval toeneemt.<\/p>\n\n\n\n

Problemen met de transmissie<\/h3>\n\n\n\n

De BMW X7 heeft problemen met de transmissie. Dit is niet het gevolg van oververhitting van de auto of een gebrek aan vloeistoffen, maar van een constructiefout van BMW. Het is bevestigd dat sommige BMW X7 modellen worden geleverd met een extra bout in de startmotor die in de transmissie kan vallen en tot verschillende problemen kan leiden.<\/p>\n\n\n\n

Onjuist vastgeboute stuuras<\/h3>\n\n\n\n

Dit probleem kan alleen worden gevonden op de 2020 BMW X7. Sommige gebruikers hebben opgemerkt dat de stuuras mogelijk verkeerd is vastgebout en los kan raken. Dit is gevaarlijk omdat de controle over het stuur verloren kan gaan en de kans op een ongeval kan vergroten.<\/p>\n\n\n\n

Problemen met het elektrische systeem van de auto<\/h3>\n\n\n\n

De meeste BMW’s hebben problemen met het elektrische systeem. Verrassend genoeg heeft de BMW X7 ook enkele elektrische problemen, wat een beetje teleurstellend is gezien zijn kwaliteit en prijs. Enkele van de elektrische problemen zijn een zwakke module voor de elektrische ramen aan de passagierszijde en een slecht functionerende achteruitrijcamera.<\/p>\n\n\n\n

Bovendien, de remote car app werkt niet meer in sommige BMW X7 modellen.<\/p>\n\n\n\n

Ontkoppelde voorasbalk<\/h3>\n\n\n\n

Dit is een ander probleem dat is aangetroffen op de 2020 BMW X7. Het is echter alleen beperkt tot de 2020 BMW X7’s gemaakt tussen 29 mei en 27 oktober 2020. Door het defecte laswerk kunnen de duwstangen op de voorasbalk losraken, wat een ongeval kan veroorzaken omdat het wiel de controle kan verliezen.<\/p>\n\n\n\n

Problemen met de voertuigstructuur<\/h3>\n\n\n\n

Voor zo’n hoge prijs verkocht, zou de BMW X7 geen structurele problemen mogen hebben. Toch is dat niet het geval, want verschillende gebruikers hebben structurele problemen met de auto gemeld. Een gebruiker meldde dat zijn panoramisch zonnedak versplinterde, terwijl een andere gebruiker meldde dat de achterreflectoren niet genoeg reflectie produceren, wat de zichtbaarheid op de weg kan verminderen.<\/p>\n\n\n\n

Problemen met de ophanging<\/h3>\n\n\n\n

Een ander veelvoorkomend probleem waar BMW X7 gebruikers mee te maken hebben, zijn problemen met de ophanging. Veel gebruikers hebben gemeld dat de ophanging traag is en zal terugdraaien naar elk niveau dat de modi hen vertellen te doen. Bovendien hebben sommige X7 modellen tandwieltanden van het stuurhuis die kunnen breken onder een zware belasting.
Dit is zeer gevaarlijk en als het gebeurt, kan de bestuurder de controle over de auto verliezen en een ongeluk veroorzaken.<\/p>\n\n\n\n

Stuurinrichting en remmen worden minder responsief tijdens het rijden met 70 mph<\/h3>\n\n\n\n

Sommige 2020 BMW X7 gebruikers hebben ook opgemerkt dat de besturing en remmen minder responsief worden bij het rijden tegen 70 mph. Daarnaast geeft het dashboard verschillende waarschuwingssignalen en worden de remmen erg zwak. Dit is gevaarlijk omdat het ook tot een ongeval kan leiden.<\/p>\n\n\n\n

FAQ<\/h2>\n\n\n\n

Welk modeljaar van de BMW X7 moet u vermijden?<\/h3>\n\n\n\n

Sinds de introductie in 2018 heeft BMW elk jaar een nieuw model BMW X7 geproduceerd. Van de weinige modellen die BMW heeft geproduceerd, is de BMW X7 van 2020 echter het minst betrouwbaar. Dit modeljaar heeft verschillende terugroepacties en klachten gehad. Desalniettemin is het nog steeds een uitstekende auto, zolang de problemen worden aangepakt.<\/p>\n\n\n\n

Welk modeljaar van de BMW X7 is het meest betrouwbaar?<\/h3>\n\n\n\n

De BMW X7 mag dan nog nieuw zijn op de markt, hij heeft al genoeg modellen uitgebracht om te weten welke betrouwbaar is en welke niet. Terwijl de 2020 BMW X7 het minst betrouwbare BMW model is, is de 2022 BMW X7 het meest betrouwbare model. Volgens J.D. Power heeft deze een voorspelde betrouwbaarheidsscore van 91 op 100.<\/p>\n\n\n\n

Is het duur om de BMW X7 te onderhouden?<\/h3>\n\n\n\n

Nee, de BMW X7 is duur in onderhoud. Dit komt omdat hij is uitgerust met veel van de nieuwste technologie\u00ebn die gemakkelijk problemen kunnen ontwikkelen. Bovendien is deze grote SUV gemaakt van high-end materialen en functies die veel kosten om te vervangen. En met de hoge servicekosten van BMW is het zeer kostbaar om hem te onderhouden.<\/p>\n\n\n\n

Is de BMW X7 betrouwbaar?<\/h3>\n\n\n\n

De BMW X7 is een van de minst betrouwbare SUV’s op de markt. Volgens cars.unews.com heeft de BMW X7 een betrouwbaarheidsscore van 83 op 100. Dit is vrij laag gezien andere auto’s zoals de Mercedes-Benz GLS een hogere score hebben. Dit is vooral te wijten aan de dure reparaties en high-end technologie waarmee de auto wordt geleverd.<\/p>\n\n\n\n

Na hoeveel kilometer begint de BMW X7 problemen te vertonen?<\/h3>\n\n\n\n

U kunt problemen beginnen te ondervinden met uw BMW X7 na 80.000 mijl. Aangezien de BMW X7 nog geen 7 jaar op de markt is, is het vrij moeilijk om deze vraag precies te beantwoorden. Toch is dit de periode dat de meeste BMW SUV’s problemen beginnen te vertonen en de X7 zou daarop geen uitzondering moeten zijn.<\/p>\n\n\n\n

Conclusie<\/h2>\n\n\n\n

Voordat u investeert in de luxueuze en krachtige BMW X7 SUV, is het van cruciaal belang om enkele van de problemen te kennen die u zult tegenkomen naarmate de auto ouder wordt. Enkele veel voorkomende problemen die BMW X7 gebruikers hebben gemeld zijn de standaard hydraulische unit van het remsysteem, losgeraakte voorasbalk, problemen met de ophanging, en nog veel meer.<\/p>\n\n\n\n

Zoals bij alle auto’s, zal goed onderhoud en zorg voor de BMW X7 de kans op de meeste van deze problemen verminderen. Het is echter ook van vitaal belang om te weten of het gebruikte BMW X7 model dat u wenst te kopen werd teruggeroepen en of de oorspronkelijke eigenaar de problemen heeft aangepast. Over het geheel genomen is de BMW X7 een van de beste luxueuze SUV’s op de markt.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Na zijn introductie in 2018 is de BMW X7 de grootste en duurste BMW SUV geworden. Deze auto is een echte definitie van luxe en weelde, want hij biedt een<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[6],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3515"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3515"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3515\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":3516,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3515\/revisions\/3516"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3515"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3515"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3515"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}