{"id":6050,"date":"2023-04-16T11:12:18","date_gmt":"2023-04-16T11:12:18","guid":{"rendered":"https:\/\/carsa2z.nl\/?p=6050"},"modified":"2023-04-16T11:12:21","modified_gmt":"2023-04-16T11:12:21","slug":"verrassende-feiten-over-de-vw-id-5","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/verrassende-feiten-over-de-vw-id-5\/","title":{"rendered":"Verrassende feiten over de VW ID.5"},"content":{"rendered":"\n

De Volkswagen ID 5 is gebaseerd op de ID 4, maar enkele opmerkelijke verschillen tussen hen sturen veel mensen in het ID 5-kamp, waarvan de belangrijkste de styling is, aangezien de ID 5 dient als een coup\u00e9versie van de ID 4. Hoe dan ook, de ID 5 is een zeer populaire en succesvolle auto voor VW en daarom gaan we nu alle verrassende feiten over de VW ID 5 doornemen.<\/p>\n\n\n\n

Sommige van deze zijn zeker om u te overtuigen om ofwel de ID 5 te kopen of te weigeren er een te kopen, dus je moet jezelf raadplegen met dit artikel als je in de markt voor een ID 5. Als je meer wilt weten over de ID 5, wat er zo goed aan is, en wat er aan ontbreekt, lees dan zeker dit artikel!<\/p>\n\n\n\n

De meest gladde VW ooit gemaakt<\/h2>\n\n\n\n

In de wereld van elektrische auto’s zijn merken voortdurend bezig met zaken als actieradius, vermogen, technologie en acceleratietijden. De laatste jaren zijn de merken echter ook met elkaar gaan wedijveren over hoe glad hun auto’s zijn. Immers, als je auto echt glad is, zal hij profiteren van een combinatie van meer actieradius, meer vermogen en betere acceleratietijden!<\/p>\n\n\n\n

De VW ID 5 is VW’s meest effici\u00ebnte auto als het gaat om aerodynamica, want hij heeft een indrukwekkende luchtweerstandsco\u00ebffici\u00ebnt van 0,27, vergelijkbaar met de meest gladde crossover\/SUV’s in de sector.<\/p>\n\n\n\n

Verbazingwekkend technologiepalet<\/h2>\n\n\n\n

De ID 5 is momenteel het duurste VW ID-model met de hoogste specificaties voordat hij wordt overreden door modellen als de ID 6, ID 7 en ID 8. De ID 5 biedt dan ook een indrukwekkend technologiepalet. Als zodanig biedt de ID 5 een indrukwekkende reeks technologische oplossingen die ontworpen zijn om uw dagelijkse beproeving comfortabeler, veiliger en veel leuker te maken.<\/p>\n\n\n\n

De ID 5 krijgt het nieuwste VW-infotainmentsysteem, fraai ogende sfeerverlichting, allerlei tovenarij in de rij-afdeling en een geweldig geluidssysteem. Maar het beste van dit alles is dat VW de ID 5 consequent zal updaten telkens als er nieuwe software uitkomt, wat betekent dat de ID 5 nooit gedateerd zal aanvoelen.<\/p>\n\n\n\n

De VW ID 5 GTX<\/h2>\n\n\n\n

De VW ID 5 GTX is de topversie van de VW ID-serie. Hij is een echte krachtpatser, want dankzij zijn 300 pk haalt hij 0-60 km\/u in minder dan 6 seconden, maar het mooiste is dat hij zelfs met zoveel prestaties een actieradius van 330 mijl haalt.<\/p>\n\n\n\n

De ID 5 GTX is geprijsd op ongeveer 50.000 dollar en dat is zeker een hoop geld, maar de ID 5 GTX is een comfortabele dagelijkse bestuurder met eersteklas technologie, terwijl hij ook vrij leuk is om te rijden en te gebruiken als dagelijkse bestuurder, zelfs in vergelijking met sommige meer serieuze Duitse prestatie coup\u00e9 SUV’s.<\/p>\n\n\n\n

Praktisch is uitstekend<\/h2>\n\n\n\n

Als je de woorden crossover-coup\u00e9-SUV hoort, denk je misschien dat de ID 5 krap is achterin en dat hij te weinig hoofdruimte heeft. Dat is immers zelfs het geval bij enkele veel grotere coup\u00e9-SUV’s zoals de Mercedes GLE Coup\u00e9.<\/p>\n\n\n\n

De praktische bruikbaarheid van de VW ID 5 is echter niet belemmerd door de lage daklijn, die zeker verbazingwekkend is gezien het uiterlijk van de auto. Bovendien is de kofferruimte van de auto ook verbazingwekkend met een gemakkelijke laadruimte en veel beschikbare ruimte.<\/p>\n\n\n\n

Hij verbetert de VW ID 4<\/h2>\n\n\n\n

De VW ID 5 is niet alleen een vernieuwde ID 4, maar heeft ook een paar trucs in petto waardoor deze twee auto’s op andere gebieden verschillen, niet alleen qua design. De ID 4 begint met een kleinere batterij van 52 kWh, wat niet ideaal is voor het formaat van de auto, terwijl de ID 5 alleen leverbaar is met een batterij van 77 kWh, wat dit probleem meteen oplost.<\/p>\n\n\n\n

De ID 5 ziet er beter uit, is langer en aerodynamischer, heeft betere afwerkingsmogelijkheden en is als geheel veel aantrekkelijker.<\/p>\n\n\n\n

FAQ Sectie<\/h2>\n\n\n\n

Wat is er goed aan de VW ID 5?<\/h3>\n\n\n\n

Als je geen ervaring hebt met elektrische voertuigen, kunnen auto’s zoals de ID 5 je op de leukste manier kennis laten maken met de wereld van EV. VW heeft ervoor gezorgd dat de ID 5 aanvoelt als een EV, maar heeft niet geprobeerd het wiel opnieuw uit te vinden, wat betekent dat wie vertrouwd is met “gewone” VW’s zich meteen thuis zal voelen bij de ID 5.<\/p>\n\n\n\n

Andere pluspunten zijn het feit dat de ID 5 de eerste jaren veel beter zijn waarde lijkt te behouden dan de ID 4, terwijl het ook de knapperd van de familie is. Het GTX-model voegt meerdere styling snufjes toe die uw ID 5 zeker doen opvallen in de bedrijfsparking. Ten slotte moeten we ook vermelden dat de ID 5 de toptechnologie van VW krijgt.<\/p>\n\n\n\n

Wat is er slecht aan de VW ID 5?<\/h3>\n\n\n\n

Velen vinden dat de kwaliteit van de materialen van de VW ID reeks in zijn geheel sterk achteruit is gegaan. Hard aanvoelende kunststoffen komen meer dan ooit voor en dat is vooral een probleem voor een auto als de ID 5, omdat dit het duurste huidige ID-product op de markt is. Ook voelt de ID 5 iets te veel aan als speelgoed.<\/p>\n\n\n\n

Daardoor mist hij karakter en is hij niet echt het type auto waar een autoliefhebber naar zou verlangen. Het GTX-model is niet sportief genoeg, althans voor zover de meeste mensen denken. 300 pk is geen klein getal, maar wel als je het vergelijkt met het feit dat sommige elektrische SUV’s op de markt meer dan 1000 pk onder je rechtervoet bieden.<\/p>\n\n\n\n

Hoeveel afstand heeft de ID5?<\/h3>\n\n\n\n

De VW ID 5 heeft 314 mijl met het 299pk-model, terwijl de langste ID 5-modellen ongeveer 330 mijl bereik hebben. Met een snellader kan de ID 5 in ongeveer 30 minuten 200 mijl bereik aanvullen, wat meer dan genoeg is voor uw dagelijkse woon-werkverkeer.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

De Volkswagen ID 5 is gebaseerd op de ID 4, maar enkele opmerkelijke verschillen tussen hen sturen veel mensen in het ID 5-kamp, waarvan de belangrijkste de styling is, aangezien<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":6051,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[19],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6050"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=6050"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6050\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":6052,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6050\/revisions\/6052"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/6051"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=6050"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=6050"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=6050"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}