{"id":985,"date":"2021-07-16T08:05:50","date_gmt":"2021-07-16T08:05:50","guid":{"rendered":"https:\/\/fs-7e007be2f2da4aa3.flatsite.io\/instances\/28\/?p=985"},"modified":"2021-07-16T08:05:50","modified_gmt":"2021-07-16T08:05:50","slug":"bmw-vs-infiniti-betrouwbaarheid-wat-is-beter","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/carsa2z.nl\/bmw-vs-infiniti-betrouwbaarheid-wat-is-beter\/","title":{"rendered":"BMW vs. Infiniti betrouwbaarheid – wat is beter?"},"content":{"rendered":"\n
Ondanks de veel voorkomende misvatting dat Japanse auto’s betrouwbaarder zijn dan Duitse, scoren de meeste Infiniti modellen zoals de Q70, Q50 en QX60 slechts 2,5 op 5 in de J.D. Power betrouwbaarheidsscore, wat onder het gemiddelde is en minder dan de meeste BMW’s. De BMW X6 bijvoorbeeld scoort een solide 4,5 op 5, waarmee hij twee keer zo betrouwbaar is als de Infiniti. Andere BMW modellen zoals de 2 Serie, 3 Serie, en X5 kregen allemaal 4 op 5.<\/p>\n\n\n
Betrouwbaarheidscijfers alleen zeggen niet alles over een automerk. Elk individueel automodel van elk merk heeft een andere betrouwbaarheidsscore en andere veelvoorkomende problemen. Om een betere vergelijking te kunnen maken, naast de algemene betrouwbaarheidsbeoordeling, kijken we naar een aantal van de meest voorkomende klachten van eigenaren over de twee merken.<\/p>\n\n\n
Van de 362 klachten gevonden op carcomplaints.com, met betrekking tot Infiniti voertuigen, deelden de meest problematische modellen meer gemeenschappelijke problemen dan je zou verwachten.
De meest problematische Infiniti modellen:
2000 Infiniti G35
2014 Infiniti Q50
2015 Infiniti Q50
2017 Infiniti Q60
\u25cf 2002 Infiniti QX4
2009 Infiniti G37<\/p>\n\n\n
De meest voorkomende problemen onder deze voertuigen die werden gemeld door de gemeenschap waren:<\/p>\n\n\n
Surfend over carcomplaints.com vonden we een totaal van 767 BMW klachten, waardoor ze twee keer zo veel als die van Infiniti. Aan de andere kant, als we de 20.000 verkochte voertuigen van Infiniti in 2019 vergelijken met de 2,17 miljoen van BMW, klinkt dat aantal alsof de verhouding sterk overhelt in het voordeel van BMW.
De award voor het slechtste BMW model met de meeste klachten gaat naar de 2013 BMW X5. De 2011 BMW X5 moet ook niet worden onderschat als het gaat om onverwacht defect raken en het kost u een ton om te repareren.
De slechtste modellen met de laagste gerapporteerde betrouwbaarheid en de meeste problemen zijn:
2011 BMW X5
2007 BMW 335i
2013 BMW X3
2008 BMW 335i
2013 BMW X5
De meest voorkomende problemen met de aandrijflijn zijn het afslaan tijdens het rijden, het bereiken van hoge temperaturen en motorstoringen.<\/p>\n\n\n
Andere zeer vaak voorkomende problemen die bestuurders hebben ervaren met hun BMW’s zijn onder andere:<\/p>\n\n\n
Aan het eind van de dag is het aan u om te kiezen. BMW’s reparaties zijn iets duurder dan die van Infiniti en beide auto’s hebben een beruchte reputatie op het gebied van betrouwbaarheid. Veel mensen zeggen dat ze niet in een Duitse auto zullen rijden als hij buiten de garantie valt, maar dat hangt sterk af van de modellen, want er zijn BMW’s waarmee regelmatig meer dan 200.000 mijl wordt gereden.<\/p>\n\n\n
Zowel Lexus als BMW zijn over het algemeen iets betrouwbaarder dan Infiniti. Aan de andere kant heeft de Infiniti een prachtig design en een luxe uitstraling. Als betrouwbaarheid u tegenhoudt, ga dan voor een model met een bewezen staat van dienst, zoals de FX35.<\/p>\n\n\n
Er zijn veel speculaties dat het merk Infiniti, dat eigendom is van Nissan, tegen begin 2030 failliet zal gaan, aangezien ze onlangs meer dan 10 procent van hun verkoop op de Amerikaanse markt hebben verloren. Alleen al in 2019 leverden ze wereldwijd minder dan 20.000 voertuigen af, vergeleken met de verbluffende meer dan 2 miljoen verkochte auto’s van BMW.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Ondanks de veel voorkomende misvatting dat Japanse auto’s betrouwbaarder zijn dan Duitse, scoren de meeste Infiniti modellen zoals de Q70, Q50 en QX60 slechts 2,5 op 5 in de J.D.<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[6],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/985"}],"collection":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=985"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/985\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=985"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=985"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/carsa2z.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=985"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}